Ingen nogensinde ved de fik optaget instruktioner

Det er sandt! Spørge nogen stedfortræder, om de fik deres sammenføjning instruktioner og de vil se på dig tomt. Hvis du forklare, at vi har sendt dig et brev, der beskriver hændelsen og hvordan man får her; et lille glimt af lys begynder at brænde. Dette stykke af begivenhed jargon er en af de få tekniske termer, som delegerede ikke virkelig har brug for at vide om.

For at give dine delegerede fuldstændig tillid til at din begivenhed er velorganiseret, og at alle behov er blevet overvejet, er det vel værd forberedelsestid til design omfattende tiltræder instruktioner. Ikke blot bør dette begrænser antallet af opkald og e-mails til at afklare små detaljer om begivenheden, vil det også hjælpe for at orientere delegerede til spillestedet og den overordnede form af begivenhed før de ankommer.

At deltage i vejledningen skal klart beskrive alle de følgende:

Titlen som hændelsen.

Dato og programmerede start og slut tider for hændelsen.

Navn og adresse på stedet.

Telefon numre for spillestedet.

Rejseretninger og omtrentlige rejsetider for bil, tog og luft rejsende.

Anbefalet overnatning inden for nem rækkevidde af hændelsen.

Anbefalet lokale restauranter og andre faciliteter som fitnesscentre, kurbade, swimmingpools, film komplekser.

Eventuelle lokale seværdigheder eller steder af interesse.

Dress code for hændelsen (hvis relevant).

Enhver forberedelse delegaterne skal foretage forud for arrangementet.

Materiale delegaterne skal bringe til brug i tilfælde (hvis påkrævet).

En påmindelse om at medbringe bevis for registrering.

Hvis det er muligt holde din forbinder instruktioner som et dokument til at sikre, at oplysninger ikke er tabt. Det kan være nemt at omfatte stedets egen detaljer som en del af pakken, men husk, at de tiltræder instruktioner er så vigtigt et stykke af marketing som din publicerede materiale. Hvis du kan få dem trykt på papir af god kvalitet, mærkevarer med dit event logo, klart fastlagt og gratis fra faktuelle og typografiske fejl du vil styrke din professionalisme, ekspertise og fokus på uddelegere tilfredshed.

Stedfortræderen informationsindsamling

Booking-processen er også en ideel mulighed for at lære mere om dine delegerede og deres grunde til at deltage. Folk vil føle, at de får mere værdi for deres penge, hvis hændelsen behandler deres pet spørgsmål. Din oplægsholdere vil også velkommen mulighed for at gøre den materielle kommer i live ved at stimulere publikumsdeltagelse gennem yderligere intelligens, der kan indsamles på dette tidspunkt.

Det betyder naturligvis, at din booking administratorer skal være mere end blot boksen tickers. De bør være personable, snakkesalig mennesker der kan engagere delegaterne i samtale og der er i stand til at lytte aktivt til hvad de får at vide. De ikke kan være eksperter i emnet selv men hvis de var der ville være ideelt.

Så ikke skræmme dine delegerede med jargon; gøre dem til at føle plejet og en del af processen med at få mest ud af dit arrangement.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *